Przed umówieniem wizyty bądź skorzystaniem z usług
Kuo’s Professional prosimy o zapoznanie się z Regulaminem.
OGÓLNE ZASADY
- Kupując usługę w Kuo’s Professional, Klient oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem i przyjmuje go bez żadnych zastrzeżeń.
- Kuo’s Professional prowadzi terminarz zapisów. Klienci obsługiwani są zgodnie z przyjętymi zapisami i uzgodnionymi terminami.
- Aby skorzystać z usługi, należy wypełnić “Kartę Klienta” oraz podpisać Świadomą zgodę pacjenta na wykonanie usługi. Formularze są do wglądu w Instytucie.
- Z racji charakteru wykonywanych zabiegów, pomimo wizyty umówionej na konkretną godzinę, może dojść do sporadycznych opóźnień, o których Klient będzie niezwłocznie informowany przez pracownika Instytutu.
REZERWACJA WIZYTY
- Rezerwacji można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie bądź osobiście.
- Dokonując rezerwacji Klient zostanie poproszony o podanie danych osobowych niezbędnych do realizacji usługi oraz utrzymania kontaktu.
- Prosimy o wcześniejszym poinformowaniu nas o ewentualnym spóźnieniu, w celu zmiany czasu rezerwacji oraz uniknięciu utrudnień dla innych Klientów.
- 24 godziny przed wizytą kontaktujemy się z Państwem telefonicznie w celu potwierdzenia wizyty oraz przesyłamy przypomnienie SMS em o dniu i godzinie wizyty.
- Prosimy o wcześniejszą informację w celu anulowania bądź przełożenia umówionego terminu wizyty.
- Udzielone klientowi rabaty, zniżki i promocje nie sumują się.
PIERWSZA WIZYTA
- Prosimy o przybycie 15 minut przed umówioną wizytą w celu wypełnienia karty klienta.
WYKONANIE USŁUGI
- W przypadku złego samopoczucia, prosimy o poinformowanie o tym fakcie przed rozpoczęciem zabiegu.
- Kuo’s Professional nie ponosi odpowiedzialności za niedopuszczenie Klienta do wykonania wybranej usługi w przypadku stwierdzenia przez personel przeciwwskazań do poddania Klienta wybranej usłudze.
- Zakupione zabiegi lub pakiety zabiegów oraz towary nie podlegają zwrotowi.
ANULOWANIE WIZYTY
- Zdajemy sobie sprawę, że czasami nie ma możliwości pojawienia się na umówiony termin wizyty. Bardzo prosimy o wcześniejszą, jak najszybszą informację o zaistniałym fakcie.
- Anulowania rezerwacji można dokonać telefonicznie, co najmniej 24 godziny przed planowaną wizytą.
- Klient ma prawo do jednorazowego niestawienia się na umówioną wizytę bez jej wcześniejszego anulowania. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji powtórnie, wizyta/ zabieg zostaną uznane za wykorzystane. W razie chęci umówienia kolejnej wizyty Klient będzie musiał uiścić Zaliczkę w celu zarezerwowania terminu wizyty.
- Kuo’s Professional zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdyby wykonanie zabiegu nie było możliwe z powodu awarii sprzętu niezbędnego do jego wykonania. W takim przypadku Strony uzgodnią nowy, dogodny termin zabiegu.
ZAPROSZENIA
- W wypadku posiadania zaproszenia, prosimy o poinformowanie o tym fakcie w momencie dokonywania rezerwacji.
- Prosimy o zabranie ze sobą zaproszenia na umówioną wizytę.
- Zaproszenia podarunkowe nie mogą być wymienione na gotówkę i nie mogą być łączone z żadną inną ofertą promocyjną.
- Nasze zaproszenia są ważne przez okres 3 miesięcy i mają ustaloną datę ważności. Jeśli nie skorzystają Państwo z zaproszenia przed datą wygaśnięcia, zaproszenie przepada.
- Zaproszenie bez daty wystawienia będzie uznane za nie ważne.
PAKIETY
- Nie zwracamy pieniędzy za zakupione i niewykorzystane usługi.
- Wykupione pakiety nie mogą być przepisane na inną osobę.
- Odwołanie wizyty konieczne jest na min. 24h przed umówionym spotkaniem.
- Jeżeli klient nie stawi się na umówioną wizytę, nie odwołując jej wcześniej (min. 24h) zabieg przepada.
PROMOCJE
- Każda organizowana akcja promocyjna jest przeznaczona dla określonej usługi lub usług i tylko jej dotyczy. Inne usługi nie wymienione w akcji promocyjnej nie biorą w niej udziału.
REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące realizacji usługi oraz produktów Kuo’s mogą być składane pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej, listem poleconym na adres Kuo’s Professional Polska Sp. z o.o. Sp. K, ul Chmielna 85/87, 00-815 Warszawa, lub drogą mailową na adres: infwbo@kuos.pl w terminie do 7 dni od dnia wykonania usługi.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji.
- Klienci zgłaszający reklamację będą informowani o decyzji w formie pisemnej lub drogą elektroniczną w zależności od formy wpłynięcia reklamacji.
DANE OSOBOWE
- Kuo’s Professional zastrzega, że Klienci są zobowiązani do podania określonych danych osobowych, które będą gromadzone i wykorzystywane zgodnie z obowiązującym prawem.
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania Zabiegów. Przetwarzanie danych osobowych w innym celu może nastąpić wyłącznie po uprzednim uzyskaniu stosownej zgody Klienta oraz jedynie w zakresie uzyskanego zezwolenia.
- Pacjent ma prawo do dostępu do swoich danych oraz ich poprawienia.
- Wszelkie treści zawarte w Karcie Pacjenta są objęte ochroną danych osobowych i mają charakter poufny oraz wykorzystywane są wyłącznie do celów Gabinetu.
- Dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.